W TYM ODCINKU
Gdyby nie konkurencja, to zarządzający markami byliby w raju.
Niestety dla nich, niemal każda kategoria, która dziś funkcjonuje w biznesowej przestrzeni, jest zatłoczona.
Ten tłok bardzo często prowadzi do konkluzji, że w marketingu łatwo już było.
- Jak definiować konkurenta?
- Czym jest konkurent bezpośredni?
- Czym jest konkurent substytucyjny?
- Jak dobrać konkurentów do analizy?
Miłego odbioru 🤓🎙📈
——————-
Link do kursu ABC Strategii Marki: https://premium-consulting.pl/sklep/abc-strategii-marki-kurs-online/
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej. W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie? Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów