W TYM ODCINKU
W dzisiejszym odcinku naszego programu Marketingowe Newsy Tygodnia rozmawiamy o:
1. Kapitalizacja Tesli przebiła już poziom 96 mld dol
To najwyżej wyceniany producent aut w historii USA. Przebija pod tym kątem nawet rekord Forda z 1999 roku – firma osiągnęła wtedy poziom 81 mld dol. Pod Berliniem powstaje europejska fabryka Tesli i już pojawiają się pierwsze ogłoszenia o pracę – w tym dla pracowników z Polski. Poszukiwani są „koordynatorzy zatrudnienia z językiem polskim.
2. Mark Zuckerberg rezygnuje z noworocznych postanowień.
Mówi, że woli cele długoterminowe Tym razem ogłosił, że ma plan zmian na najbliższe 10 lat. „Zamiast rzucać sobie wyzwanie na najbliższy rok, postanowiłem zastanowić się, jak moje życie i świat mogą wyglądać w 2030 r., i skupić się na tych zmianach” – napisał na swoim profilu Mark Zuckerberg.
3. Mniej reklam politycznych na Facebooku i Instagramie
Nie będzie ona jednak uruchomiona automatycznie – trzeba ją będzie samemu włączyć w ustawieniach reklam.
Nowe funkcja zostanie uruchomiona w Stanach Zjednoczonych „na początku lata”. Dopiero później trafi do mieszkańców innych państw.
4. Błąd na Facebooku ujawnił, kto administruje fanpage’ami.
Facebook już naprawił ten błąd, ale przez kilka godzin można było sprawdzić, kto naprawdę kryje się za złotymi myślami wielu polskich polityków.
5. CES 2020 w Las Vegas
Mercedes-Benz (razem z Jamesem Cameronem) zaprezentował nowy, futurystyczny samochód – VISION AVTR Co znajduje się w aucie? „Zasilanie” organicznymi ogniwami na bazie grafenu, wnętrze wykonane z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu i skóry wegańskiej, koła sferyczne. Nie znajdziemy tam jednak kierownicy, auto ma być bowiem autonomiczne.
6. latająca taksówka od Ubera i Hyundaia
Specyfikacja Hyundai S-A1 Podniebna taksówka będzie mogła rozwinąć prędkość nawet do 290 km na godzinę, szybować będzie na wysokości 300-600 metrów nad ziemią, a jednorazowo będzie w stanie pokonać odległość do 100 km.
Hyundai S-A1 waży nieco ponad trzy tony, ma długość 10,7 metra, a szerokość jego skrzydeł wynosi 15 metrów. Urządzenie ma również być ekologiczne i działać na prąd elektryczny.
A na końcu odcinka znajdziecie polecenie dwóch ciekawych książek.
Link do wspomnianego badania o badaniach marketingowych:
https://www.interankiety.pl/i/VOj9Z568
Przyjemności!
Karolina Łodyga i Mariusz Łodyga
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.plSŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów