W TYM ODCINKU
Proces zakładania i rozwijania firmy, tworzenia marki można porównać do sztuki. Nie ma jednego algorytmu, który powtórzony zawsze da ten sam efekt.
Niemniej warto się tej trudnej sztuki podjąć, bo korzyści mogą daleko wykraczać poza czysto biznesowe benefity.
W dzisiejszym odcinku naszego podcastu mamy przyjemność gościć właścicieli marki Hevelio Paulę Chudy i Jacka Chloupka, z którymi rozmawiamy o tym w jaki sposób myślą strategicznie, układając procesy biznesowo-marketingowe.
Z rozmowy dowiecie się również:
- Jak to się stało, że nasi goście trafili do Niemiec?
- Jakie widzą różnice kulturowe w podchodzeniu do biznesu w Polsce i w Niemczech?
- Czy Niemcy są kreatywni?
- Jak wpadli na pomysł opracowania strategii marketingowej dla swojej marki?
- Co naszych gości inspiruje do pracy?
Miłego odbioru 🎙📈
Karolina i Mariusz Łodygowie
——————-
Link do kursu ABC Strategii Marki: https://premium-consulting.pl/sklep/abc-strategii-marki-kurs-online/
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej. W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie? Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów