Podpisaliśmy umowę na przeprowadzenie audytu marketingowego marki Miasta Kalisz. Klient zlecił nam zbadanie w jaki sposób marka Kalisz może być postrzegana oraz w jaki sposób komunikuje z wybranymi grupami docelowymi.

Audyt swoim zakresem obejmował następujące elementy:

  • Szeroko zakrojone badanie logo i nazwy firmy – jak klienci je postrzegają i co można zmienić, aby działały lepiej.
  • Analiza komunikacji marketingowej – analiza słów, obrazów i dźwięków używanych w komunikatach.
  • Analiza kanałów komunikacji marketingowej wykorzystywanych przez markę.
  • Audyt strony www – wskazanie jej wad i zalet, rady dotyczące tego, co zrobić, by działała lepiej.
  • Badanie skuteczności używanych haseł reklamowych, nagłówków i tagline’ów.
  • Analiza planu strategicznego firmy i wskazanie nowych kierunków rozwoju.
  • Badanie jakości ofert reklamowych.
  • Analiza pozycjonowania marki – jakich przymiotników pozycjonujących używa marka i z jakim efektem.
  • Analiza niespójności brandingowych – sprawdzenie, czy marka wysyła sprzeczne komunikaty, oraz zaproponowanych rozwiązań.
  • Analiza oferty i brand promise (obietnicy marki) – weryfikacja, czy obietnica występuje na każdym poziomie (racjonalnym i emocjonalnym) oraz czy występują ukryte obetnie (hidden promises); sprawdzenie wiarygodności oferty i obietnic.
  • Analiza narzędzi brandingowych – z jakich narzędzi brandingowych marka korzysta (świadomie lub nie) i z jakimi efektami; czy udaje jej się budować wartość postrzeganą.

Audyt został przedstawiony w formie raportu oraz prezentacji przeprowadzonej przed Prezydentem Miasta Kalisza oraz osobami odpowiedzialnymi za komunikację z interesariuszami.

Audyt został odebrany przez klienta bez zastrzeżeń.

Lubisz ten artykuł?
Podziel się ze znajomymi
Polub nasz kanał na Facebooku
aby otrzymywać wpisy bezpośrednio na fejsie.


Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż w twojej firmie, ale nie wiesz, jak to zrobić, to serdecznie polecam się do współpracy. Jako praktykujący strateg marketingowy pomagam firmom w budowaniu ich przewagi konkurencyjnej opartej na skutecznym wykorzystaniu Internetu.

Przeszkolone przeze mnie firmy rosną, pod kątem sprzedaży, średnio 25% rocznie. Rekordzista osiągnął w ciągu jednego miesiąca 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału. Jeśli szukasz dla Twojej firmy doradcy strategicznego, który będzie w stanie pomóc Ci przenieść na Twój grunt sprawdzone i skuteczne strategie marketingowe oraz efektywne narzędzia, to napisz do mnie maila. Podpowiem Ci, jak możesz uzyskać dofinansowanie do realizowanych przez mnie usług.

Przedsiębiorcy najczęściej wybierają w spośród moich usług:

  1. szkolenie skuteczny marketing w internecie
  2. audyt marketingowy
  3. strategia marketingowa

Zapraszam serdecznie do kontaktu, to może być Twój pierwszy krok do poprawy Twoich wyników!

mój e-mail: m.lodyga@premium-consulting.pl


Premium Consulting

Gdybyśmy mieli podsumować to czym się zajmujemy jednym zdaniem, to brzmiałoby ono tak: „Poprzez kreację silnych marek wspieramy biznes w tworzeniu wartościowych produktów i dochodowych relacji”. Jeśli chcesz abyśmy wzmocnili Twoją markę, to zapraszamy do kontaktu.