Jak osiągać 90% skuteczność w sprzedaży? Cztery taktyki zwiększające skuteczność.

"W ostatecznym rozrachunku i tak zawsze dostajesz zapłatę za swoje rezultaty.” Bryan TracyJak zwiększać skuteczność w sprzedaży? W ostatnim poście wspomniałem, że moja skuteczność sprzedażowa wynosi dziś 90%. Sam byłem zaskoczony, gdy sobie to uświadomiłem. Cały czas byłem przekonany, że ten współczynnik oscyluje wokół 70%. Co, powiedzmy sobie szczerze, też w dawało mi sporo powodów do satysfakcji. Obiecałem, że napiszę, co takiego robię, że aż tak dobrze mi idzie. Chcesz się dowiedzieć? No to do dzieła. Powiem Tobie, jak wygląda proces sprzedaży, na przykładzie usług konsultingowych.
Mariusz Łodyga

Jak zapobiegać skutkom aktualizacji algorytmu, tzw. pingwina? Jak odzyskać utracone pozycje?

Efekty aktualizacji algorytmu Google (nazwane pingwinem) i ostrzeżenia o nienaturalnych linkachW marcu 2012 roku do części...
Mariusz Łodyga

Rozmawiamy o: SEO, Branding i Marketing Szeptany (rozwinięcie tematu).

 Czym jest SEO, Branding i Marketing Szeptany? Druga część rozmowy o elementach marketingu w internecie z Mikołajem...
Mariusz Łodyga

Sześć efektywnych taktyk na wyróżnienie marki.

„Dzięki markom firmy mogą wyróżniać się wśród konkurencji, uzyskiwać wyższe ceny i opierać się kryzysom i...
Mariusz Łodyga

Rozmawiamy o SEO, Brandingu oraz Marketingu Szeptanym

Rozmawiamy o SEO, Brandingu oraz Marketingu Szeptanym Parę dni temu miałem przyjemność porozmawiać z Mikołajem...
Mariusz Łodyga

Skuteczny marketing – czyli co dziś działa.

Co dziś sprawia, że marketing działa? I dlaczego oni to robią? Gdy spotykam się z klientami, bardzo często rozmawiamy na...
Mariusz Łodyga

Jak wpływać na klienta i jego decyzje zakupowe w sieci ?

Co powoduje, że klienci podejmują decyzje zakupowe? Czy wiesz, że według badań 75% „wagi decyzji zakupowej” dziś to...
Mariusz Łodyga

Jakie błędy popełniają nawet najlepsi handlowcy, gdy działają pod presją?

"Najważniejsza zdolność bądź umiejętność, z punktu widzenia biznesu, polega na skutecznym skupianiu uwagi oraz...
Mariusz Łodyga

Najważniejsze aspekty planowanej strategii obecności w mediach społecznościowych

Często jestem pytany czy media społecznościowe sprzedają? Moja odpowiedź na tak postawione pytanie nie jest jednoznaczna....
Mariusz Łodyga