Podpisana została umowa z PUP Gostyń na wykonanie szkolenia w zakresie: „Promocja i marketing usług rynku pracy”.

Podpisana została umowa z PUP Gostyń na wykonanie szkolenia w zakresie:„Promocja i marketing usług rynku pracy”.  Szkolenie obejmuje następujące moduły:Przygotowanie kadry Powiatowego Urzędu Pracy...
Mariusz Łodyga

Marketing sensoryczny – jak angażować zmysły w działaniach reklamowych?

Marketing sensoryczny to zagadnienie, które dosłownie rozbudza zmysły marketerów, skłaniając ich do wdrażania tego typu...
Mariusz Łodyga

Jak zarządzać SEO i SEM – pozycjonowanie i marketing w internecie

W tym nagraniu poruszamy tematykę SEO i SEM, czyli popularne: pozycjonowanie i marketing w internecie. Dziś, gdy już wiemy,...
Mariusz Łodyga

Grafika i jej wpływ na postrzeganie „Marki”. Jak marki powinny komunikować grafiką?

W tym nagraniu poruszamy temat: Grafika oraz jej zastosowania w biznesie. Dziś gdy nasi klienci oraz nasze otoczenie biznesowe...
Mariusz Łodyga

Social media marketing – czy warto firmom angażować się w media społecznościowe?

Social media marketing. Trzy słowa, które zmieniają oblicze biznesu. Podczas spotkań z klientami oraz na szkoleniach pytany...
Mariusz Łodyga

Jak osiągać 90% skuteczność w sprzedaży? Cztery taktyki zwiększające skuteczność.

"W ostatecznym rozrachunku i tak zawsze dostajesz zapłatę za swoje rezultaty.” Bryan TracyJak zwiększać skuteczność...
Mariusz Łodyga

Social Media i ich wykorzystanie w marketingu.

W tym odcinku rozmawiamy o Social Media'ch. Social Media to trwały trend w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw. Dziś...
Mariusz Łodyga

Rozpoznawalność marek. Branding jako sposób na wyróżnienie naszej marki.

Dziś rozmawiamy o tym co to branding i znaczeniu marek oraz ich oddziaływaniu na konsumentów. Z tego nagrania dowiesz...
Mariusz Łodyga

Trzy skuteczne zasady przygotowań do spotkań handlowych

Sprzedaż, czyli najprzyjemniejsza rzecz, którą możemy robić w ubraniu! - Fryderyk Karzełek Kiedyś słyszałem ten żart...
Mariusz Łodyga