Miałem przyjemność pracować z zespołem do spraw marketingu Uzdrowiska Połczyn Zdrój S.A. należącego do grupy PGU S.A., która z kolei należy do KGHM TFI. W trakcie trwającego przeszło rok projektu zajmowaliśmy się kwestiami z zakresu:

  • Marketingu,
  • E-commerce,
  • Social mediów,
  • E-makretingu,
  • Wystąpień publicznych.

Projekt w swoich założeniach był bardzo ambitny, ponieważ zakładał rozwój kluczowych dla firmy odcinków. Szczególne wyzwanie stanowiło zaimplementowanie zamian w praktykę firmy. Co zresztą zawsze przysparza najwięcej trudności. – Nie tylko w przypadku PGU, ale każdej firmy.

 

zdjecie-4-2-1024x1024Graf. 1. Planowanie działań marketingowych Uzdrowisko Połczyn Zdrój S.A.

 

Bardzo trudnym zadaniem jest przygotowanie odpowiedniej strategii działania. Trudność wynika z konieczności zaangażowania dużych środków finansowych i ludzkich. Wyzwania ogromne, zasoby ograniczone.

Snapseed-28

Graf. 2 Działania marketingowe, konwersja, ROI

 

Połczyn obsługuje rocznie 16 tysięcy klientów. Do każdego z nich trzeba dotrzeć z odpowiednim komunikatem. Utrzymanie tak licznej grupy klientów wymaga stałego pielęgnowania relacji. W tym przypadku posłużyliśmy się opcjami, jakie dają social media oraz e-mail marketing.

zdjecie-1-4-1024x1024

Graf. 3 Wykorzystanie wideomarketingu

 

Stopniowe wchodzenie z wideomarketingiem, jako narzędziem do komunikacji marketingowej będzie jednym z celów Uzdrowiska Połczyn Zdrój. Będą powstawały filmiki o tematyce prozdrowotnej.

IMG_1756

Graf. 4. Przygotowanie do prowadzenia wywiadów ze specjalistami z dziedziny ochrony zdrowia. 

 

Żeby wszytko wyglądało naturalnie, najpierw należy całość przećwiczyć.

IMG_0620

Graf. 5. Copywriting w praktyce.

 

Jednym z trudniejszych elementów dzisiejszej pracy marketerów jest przygotowanie właściwej treści. Treści, która ma mieć charakter wartościowej informacji, będąc jednocześnie tekstem sprzedającym. W tym przypadku doskonale pamiętam, jak bardzo ten warsztat był udany. W pewnym momencie sam miałem ochotę skorzystać z opisywanych zabiegów 🙂


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  5. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  6. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - Zakończenie rocznego projektu szkoleniowego z zakresu marketingu i sprzedaży 2.0

Strateg marketingowy

Mariusz Łodyga to doświadczony strateg marketingowy i założyciel marki Premium Consulting. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie i przeprowadził już ponad 300 projektów doradczych i szkoleniowych. Współpracuje z renomowanymi markami, takimi jak Allegro, Santander, Aviva, Orange, Warta S.A. itd. Jego celem jest wprowadzenie klientów na Wyższy Poziom Marketingu i pomaganie im w osiąganiu strategicznych celów.