W TYM ODCINKU

Każda marka składa obietnicę. Ta obietnica, aby była skuteczna, musi być wiarygodna. W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o powodach do wiary, które marka musi przygotować, jeśli chce skutecznie przekonywać swoich odbiorców, że obiecana przez markę transformacja się dokona.

Link do kursu ABC STRATEGII MARKI:  https://bit.ly/kurs-ABC-strategii-marki

Miłego odbioru!

Karolina Łodyga i Mariusz Łodyga


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  3. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej - to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - #42 RTB - czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?

KAROLINA ŁODYGA

Strateżka marketingowa

MARIUSZ ŁODYGA

Strateg marketingowy

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków
Cookie Consent with Real Cookie Banner