
W TYM ODCINKU
Zarządzanie marką jest wyzwaniem dla każdego. Dla brand managera, dla CMO, dla CEO – dla każdego, kto tak naprawdę bierze się za biznes.
Jak efektywnie zarządzać marką?
Można jednak znacznie uprościć tę pracę, gdy opracuje się system, w ramach którego będziemy się poruszać.
Dlatego w dzisiejszym odcinku podcastu Wyższy Poziom Marketingu podzielimy się z Wami naszym sposobem na zarządzanie marką.
Miłego odbioru 🎧📈🎙️
Karolina i Mariusz Łodygowie

NOTATKI DO PODCASTU
Linki do podcastów i artykułów wspomnianych w podcaście:
2. Podcast – Kiedy Twoja marka potrzebuje badań marketingowych?
3. Artykuł – Badanie marketingowe – czy, kiedy i jak je zrobić?
4. Artykuł – Co badania marketingowe mogą dać Twojej marce?

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC