Strategia vs spontan

Skumulowana wartość 100 najdroższych marek świata wynosi obecnie blisko 2.2 biliona $. (1 bilion = tysiąc miliardów). Najdroższe marki świata doskonale wiedzą co znaczy skuteczne "strategia" i bardzo skrupulatnie dbają o swoją...
Mariusz Łodyga

Dlaczego Twoja firma potrzebuje strategii marketingowej?

Strategia marketingowa to cały czas stosunkowo rzadki temat w polskich przedsiębiorstwach. Czasem jest to wynikiem braku...
Mariusz Łodyga

Marketing sensoryczny – czyli zmysły w służbie biznesu

Zmysły to bardzo delikatne i czułe narzędzia, które pozwalają nam odbierać bodźce oraz nawigować wśród zmiennych...
Mariusz Łodyga

Wystąpienie – II Forum Gospodarcze – Gorzowski Archipelag Rozwoju

Dziś Mariusz Łodyga wystąpił w roli prelegenta podczas II Forum Gospodarczego - Gorzowski Archipelag Rozwoju - kompetencje...
Premium Consulting

Nieracjonalny konsument czyli jak robimy zakupy na autopilocie

Nieracjonalny konsument jest w każdym z nas. Wg badań Instytutu Maxa Plancka nawet 95% decyzji, które podejmujemy wynika z...
Mariusz Łodyga

Prawa Murphy’ego w marketingu, o które marketerzy się potykają

Na marketingu, podobnie jak na medycynie oraz sporcie znają się wszyscy. Przecież skoro statystyczny Polak obejrzał w ciągu...
Mariusz Łodyga

Slogan marki i hasło reklamowe – czym są? Przykłady

„Just do it”, „No to Frugo”, „Twój Kot kupowałby Whiskas” – te kultowe slogany  znają (prawie) wszyscy....
Mariusz Łodyga

Trzy elementy potrzebne do biznesowego wzrostu

Każdy właściciel biznesu chce, by jego firma notowała wzrosty sprzedaży, wartości, efektywności... po prostu, by rosła w...
Mariusz Łodyga

Jak stworzyć nazwę nowej firmy lub marki? 10 wskazówek, które pomogą stworzyć Ci sprzedającą nazwę

Psychologowie społeczni twierdzą, że na zrobienie pierwszego, dobrego wrażenia mamy jedynie kilka sekund, czyli mniej więcej...
Karolina Łodyga