Jak stworzyć nazwę nowej firmy lub marki? 10 wskazówek, które pomogą stworzyć Ci sprzedającą nazwę

Psychologowie społeczni twierdzą, że na zrobienie pierwszego, dobrego wrażenia mamy jedynie kilka sekund, czyli mniej więcej tyle… ile zajęło Ci przeczytanie moich słów do tego momentu. Niewiele, prawda? Właśnie dlatego, tak ważną...
Karolina Łodyga

„Era Self” – nowy wymiar promocji

Minęło już parę dobrych lat od momentu, gdy tzw. selfie zagościły w naszej przestrzeni osobistej. Dziś już nikogo nie...
Mariusz Łodyga

Jak budować przewagę konkurencyjną w internecie – 6 filarów

Budowa przewagi konkurencyjnej nigdy nie była prosta ani, tym bardziej, nie była tania. To rozczarowuje wielu adeptów biznesu,...
Mariusz Łodyga

Bądź jak ojciec chrzestny i składaj oferty nie do odrzucenia

Umiejętność pisania i składania oferty nie do odrzucenia można porównać do posiadania wielkiego szczęścia w biznesowej...
Mariusz Łodyga

Jak zwiększyć lojalność klienta w cyfrowym świecie? Dziewięć sposobów na pogłębienie biznesowych relacji

Mimo, że sam mam spore grono wiernych klientów, z którymi współpracuję od lat, to osobiście uważam, że w biznesie nie...
Mariusz Łodyga

Strategie decyzyjne konsumentów

„Żeby zdobyć klienta, musisz myśleć jak klient” - to z pozoru banalne stwierdzenie jest według mnie najlepszą radą,...
Mariusz Łodyga

Jak zaprojektować skuteczny Landing Page?

Profesjonalnie zaprojektowany Landing Page to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podwyższenie wartości wskaźników...
Mariusz Łodyga

Czy istnieje skuteczne Call To Action?

„Reklama jest dźwignią handlu” - tę nieco ironiczną, ale oddającą w pełni realia rzeczywistości sentencję autorstwa...
Mariusz Łodyga

Sprzedaż B2B – cztery najbardziej efektywne narzędzia budowania relacji

Jeszcze parę lat temu, aby firmy miały wysoką sprzedaż B2B, wystarczyło mieć do dyspozycji produkt oraz motywację. Produkt...
Mariusz Łodyga