06-07.06.2013 Premium Consulting  wykonała na zlecenie

Konwentu Dyrektorów województwa łódzkiego

szkolenie z zakresu:

JAK DBAĆ O WIZERUNEK URZĘDU PRACY.
MARKETING I BUDOWA WIZERUNKU W PROMOCJI USŁUG URZĘDU PRACY

Szkolenie dotyczyło bardzo istotnych zagadnień związanych z promocją usług rynku pracy. Bardzo ważnym aspektem projektu było wykorzystanie nowoczesnych narzędzi IT do skutecznej i profesjonalnej komunikacji instytucji z jej interesariuszami. W projekcie wzięli udział dyrektorzy 18-tu urzędów pracy z województwa łódzkiego. Łączny budżet jakim dysponują powyższe instytucje wynosi setki milionów złotych. Z tej uwagi, ogromnym wyzwaniem jest odpowiednia promocja i marketing świadczonych przez PUP-y usług.

W czasie szkolenia przepracowane zostały aspekty:

  • Content Marketingu,
  • Marketingu narracyjnego,
  • Zasad przytogowywania treści reklamowej w promocji projektów publicznych,
  • Komunikowanania w Social Media (facebook, YouTube),
  • Jak przygotować ofertę profesjonalnego pośrednictwa pracy,
  • Czym są instrumenty rynku pracy dla biznesu,
  • Public relations jako narzędzie komunikacji nowoczesnej instytucji jaką może być Powiatowy Urząd Pracy.

Opinie uczestników szkolenia:

„Uczestnicy szkolenia wysoko ocenili kompetencje i profesjonalizm wykładowcy.Obecnie na rynku trudno znaleźć specjalistę, który może pochwalić się tak dużym zasobem wiedzy na temat zagadnień, dotyczących budowy wizerunku instytucji.Zastosowanie formy zajęć, otwartość wykładowcy i dobry kontakt ze słuchaczami, znalazły uznanie uczestników szkolenia.”
Henryka Gawrońska
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Przewodnicząca Konwentu Dyrektorów PUP woj. łódzkiego

„Szkolenie to, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym w pełni spełniło nasze oczekiwania. Prowadzący – Mariusz Łodyga – wykazał  się dużym zaangażowaniem i profesjonalizmem, utrzymując tym samym bardzo dobry kontakt z uczestnikami. Pasja oraz metody szkolenia stały się inspiracją do pogłębiania wiedzy na płaszczyźnie marketingu i budowy wizerunku naszego urzędu, co bez wątpienia przyczyni się do zwiększenia efektywności i skuteczności usług Urzędu Pracy.
Lidia Zięba
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Łęczycy

Decyzja o udziale w szkoleniu okazała się punktem zwrotnym. Informacje, które uzyskałam podczas szkolenia uzmysłowiły, bowiem w sposób namacalny, potrzebę budowania marki urzędu. Zdobyta wiedza przekładać się będzie na podejmowane działania w celu stworzenia nowego – marketingowego wizerunku urzędu pracy, jako równorzędnego, solidnego i niezawodnego partnera rynku pracy.”
Danuta Skwirowska
p.o. Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Pabianicach

„Szkolenie potwierdziło zarówno profesjonalne podejście  firmy do świadczonych usług szkoleniowych, jak również bardzo duże zaangażowanie i doświadczenie trenera – Pana Mariusza Łodygi w przeprowadzaniu szkoleń. Zastosowane metody prowadzenia zajęć, pozwoliły nie tylko na wzbogacenie wiedzy teoretycznej, ale również dzięki wykorzystaniu m.in. studiów przypadku, odniesienie się do praktyki Powiatowych Urzędów Pracy. Pod względem organizacyjnym szkolenie nie budziło najmniejszych zastrzeżeń.
Biorąc powyższe pod uwagę, współpracę z firmą szkoleniową Premium Consulting oceniam pozytywnie oraz rekomenduję jako rzetelnego i profesjonalnego organizatora szkoleń.”
Marta Pietrak – Kędzierawska
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu

Zobacz więcej opinii uczestników projektów dotyczących

Promocji i Marketingu Usług Rynku Pracy


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Dyrektor marketingu na godziny
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  5. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  6. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  7. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - Promocja i Marketing Usług Rynku Pracy-Konwent Dyrektorów województwa łódzkiego

Strateg marketingowy

Mariusz Łodyga to doświadczony strateg marketingowy i założyciel marki Premium Consulting. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie i przeprowadził już ponad 300 projektów doradczych i szkoleniowych. Współpracuje z renomowanymi markami, takimi jak Allegro, Santander, Aviva, Orange, Warta S.A. itd. Jego celem jest wprowadzenie klientów na Wyższy Poziom Marketingu i pomaganie im w osiąganiu strategicznych celów.