No i stało się, “long tail” załatwił publikację mojej opinii w Bloomberg Businessweek. Rozmawialiśmy o tym czy algorytmy piszące treści marketingowe mają swoją przyszłość. Polecam przeczytać cały artykuł. Daje do myślenia:)

Komu zaufamy w kwestii treści? Czy algorytm przekona nas do zakupu?

Jarosław Marczuk z Bloomberg Businessweek napisał artykuł “Maszyny nie potrzebują natchnienia”. Jest to ciekawy tekst o przyszłości marketingu treści. O tym jak bardzo zmieni się sposób tworzenia treści i jak może to wpłynąć na jej formę. O roli algorytmów oraz o moim na ten temat zdaniu.

Kluczem do wywierania wpływu i sukcesu marketingu treści jest reputacja źródła

“– W odbiorze treści kluczowa jest autentyczność i wiarygodność autora informacji. Dlatego ciężko mi sobie wyobrazić, żebym podejmował życiowo ważne lub istotne biznesowo decyzje na podstawie danych dostarczanych i przetwarzanych wyłącznie przez algorytmy komputerowe – mówi Mariusz Łodyga, dyrektor firmy konsultingowej Premium Consulting.

– O ile nie ma znaczenia czy to człowiek czy algorytm sporządza notatki na temat prognozy pogody to w przypadku choćby inwestowania prędzej zaufam radzie eksperta z długoletnim doświadczeniem w tej dziedzinie niż programowi komputerowemu – dodaje Łodyga.”

A jakie jest Państwa zdanie? Zaufacie bardziej tekstowi napisanemu przez prawdziwego człowieka, którey jest ekspertem w swojej dziedzinie czy algorytmowi?

Jakie będzie zastosowanie automatyzacji w tworzeniu treści marketingowej

Odpowiedź znajduje się w numerze 34/2013. Polecam.

Lubisz ten artykuł?
Podziel się ze znajomymi
Polub nasz kanał na Facebooku
aby otrzymywać wpisy bezpośrednio na fejsie.


Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie, ale nie wiesz, jak to zrobić, to serdecznie polecam się do współpracy. Jako praktykujący strateg marketingowy pomagam firmom w budowaniu ich przewagi konkurencyjnej opartej o skuteczny marketingowy ekosystem.

Przeszkolone przeze mnie firmy rosną pod kątem sprzedaży średnio 25% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału i wygenerował przychód w wysokości 175 000 PLN. 

Inny Klient również w ciągu zaledwie miesiąca zwiększył sprzedaż w swojej firmie aż o 300%, a On sam jako osoba odpowiedzialna za marketing zwiększył swoje wynagrodzenie o 100% z tytułu prowizji od sprzedaży.

Jeśli natomiast szukasz dla Twojej firmy doradcy strategicznego, który będzie w stanie pomóc Ci przenieść na twój grunt sprawdzone i skuteczne strategie marketingowe oraz efektywne narzędzia, to napisz do mnie maila. Podpowiem Ci, jak możemy pomóc Ci wejść na Wyższy Poziom Marketingu.

Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Konsultacja marketingowa
  2. Szkolenie skuteczny marketing w internecie 
  3. Strategia marketingowa
Zapraszam serdecznie do kontaktu, to może być Twój pierwszy krok do poprawy twoich wyników!
Mój e-mail: m.lodyga@premium-consulting.pl