W biznesie liczy się wszystko, a social media docierają do każdego

Social media a  historia. Jest taka stara zasada, która mówi, że zadowolony klient dociera do dwóch znajomych z dobrą opinią, natomiast niezadowolony do dziesięciu. Jak ten mechanizm działa w internecie? Myślę, że zdajesz sobie sprawę jak internet zwielokrotnia działanie tej zasady. Wystarczy jeden wpływowy członek społeczności, by zrujnować reputację, na którą pracowałeś cale lata. Jakie to ma skutki dla Ciebie, Twojego biznesu, twoich pracowników?

Monitoruj social media

W takim otoczeniu wyczulenie na ten „walor” mediów społecznościowych jest jednym z głównych Twoich zadań. Będąc świadomym tego zagrożenia bardzo starannie podchodzisz do reklamacji bądź pretensji niezadowolonego klienta. Twój zespół również jest bardziej ostrożny, ponieważ może zostać wymieniony z imienia i nazwiska przez niezadowolonego klienta. W sytuacji, gdy to się powtarza regularnie masz absolutną pewność, że jest coś na rzeczy i że ten pracownik wymaga dodatkowego szkolenia, bądź innej reakcji.

Wszyscy pracujemy w dziale obsługi klienta

Gdy wszyscy zaangażowani w proces komunikacji są świadomi tego zjawiska, to ich reakcje ulegają znakomitej poprawie. Niejako automatycznie podnosi się poziom obsługi klienta, gdy klient może stać się autorem negatywnych rekomendacji.


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  5. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  6. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - Jak social media podnoszą jakość obsługi klienta Twojej firmy czy instytucji?

Strateg marketingowy

Mariusz Łodyga to doświadczony strateg marketingowy i założyciel marki Premium Consulting. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie i przeprowadził już ponad 300 projektów doradczych i szkoleniowych. Współpracuje z renomowanymi markami, takimi jak Allegro, Santander, Aviva, Orange, Warta S.A. itd. Jego celem jest wprowadzenie klientów na Wyższy Poziom Marketingu i pomaganie im w osiąganiu strategicznych celów.