W biznesie liczy się wszystko, a social media docierają do każdego

Social media a  historia. Jest taka stara zasada, która mówi, że zadowolony klient dociera do dwóch znajomych z dobrą opinią, natomiast niezadowolony do dziesięciu. Jak ten mechanizm działa w internecie? Myślę, że zdajesz sobie sprawę jak internet zwielokrotnia działanie tej zasady. Wystarczy jeden wpływowy członek społeczności, by zrujnować reputację, na którą pracowałeś cale lata. Jakie to ma skutki dla Ciebie, Twojego biznesu, twoich pracowników?

Monitoruj social media

 W takim otoczeniu wyczulenie na ten “walor” mediów społecznościowych jest jednym z głównych Twoich zadań. Będąc świadomym tego zagrożenia bardzo starannie podchodzisz do reklamacji bądź pretensji niezadowolonego klienta. Twój zespół również jest bardziej ostrożny, ponieważ może zostać wymieniony z imienia i nazwiska przez niezadowolonego klienta. W sytuacji, gdy to się powtarza regularnie masz absolutną pewność, że jest coś na rzeczy i że ten pracownik wymaga dodatkowego szkolenia, bądź innej reakcji.

Wszyscy pracujemy w dziale obsługi klienta

Gdy wszyscy zaangażowani w proces komunikacji są świadomi tego zjawiska, to ich reakcje ulegają znakomitej poprawie. Niejako automatycznie podnosi się poziom obsługi klienta, gdy klient może stać się autorem negatywnych rekomendacji.

Lubisz ten artykuł?
Podziel się ze znajomymi
Polub nasz kanał na Facebooku
aby otrzymywać wpisy bezpośrednio na fejsie.


Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie, ale nie wiesz, jak to zrobić, to serdecznie polecam się do współpracy. Jako praktykujący strateg marketingowy pomagam firmom w budowaniu ich przewagi konkurencyjnej opartej o skuteczny marketingowy ekosystem.

Przeszkolone przeze mnie firmy rosną pod kątem sprzedaży średnio 25% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału i wygenerował przychód w wysokości 175 000 PLN. 

Inny Klient również w ciągu zaledwie miesiąca zwiększył sprzedaż w swojej firmie aż o 300%, a On sam jako osoba odpowiedzialna za marketing zwiększył swoje wynagrodzenie o 100% z tytułu prowizji od sprzedaży.

Jeśli natomiast szukasz dla Twojej firmy doradcy strategicznego, który będzie w stanie pomóc Ci przenieść na twój grunt sprawdzone i skuteczne strategie marketingowe oraz efektywne narzędzia, to napisz do mnie maila. Podpowiem Ci, jak możemy pomóc Ci wejść na Wyższy Poziom Marketingu.

Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Konsultacja marketingowa
  2. Szkolenie skuteczny marketing w internecie 
  3. Strategia marketingowa
Zapraszam serdecznie do kontaktu, to może być Twój pierwszy krok do poprawy twoich wyników!
Mój e-mail: m.lodyga@premium-consulting.pl