Podpisaliśmy dziś umowę z Firmą Achrimedes sp. z o.o. Producenta na przeprowadzenie szkolenia: „KOMUNIKACJA I ORGANIZACJA PRACY W OBSŁUDZE KLIENTA”
Korzyści dla firmy i uczestników szkolenia:
- Wzmocnienie świadomości znaczenia własnej pracy.
- Wypracowanie standardu kontaktu z Klientem dla rozmowy przychodzącej.
- Wzmocnienie umiejętności aktywnego rozpoznania potrzeb Klienta
- Rozwinięcie umiejętności precyzji w komunikacji z Klientem.
- Poznanie zasady argumentacji w oparciu o język korzyści.
- Podniesienie umiejętności wyrażania odmowy oczekiwaniom Klienta.
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.pl
01.04.2014