WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - O konsumentach
Insighty konsumenckie – czyli jak zrozumieć lepiej swoich klientów?
Jak wywołać nawyk ponownych zakupów?
Dlaczego klienci nie ufają Twojej marce?
Marketingowa zasada 95-5: poznaj ją, by lepiej zrozumieć marketing
Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?
Impulsywne zakupy – czym są i kto jest na nie narażony?
Jak działa pamięć klienta – czyli co zapamięta, a co zapomni klient na zakupach?
Jak marki mogą lojalizować klientów?
Co utrudnia klientom wybór podczas zakupów?
Jak działa reklama na umysł klienta?
Jak angażując zmysły klientów robić lepszy marketing?
Jak zaślepia nas skupienie – czyli na co marketerzy muszą uważać, gdy uparcie dążą do celu?
Jak podejmujemy decyzje – czyli czy istnieje dobry balans pomiędzy racjonalnością i emocjonalnością?
Czym jest efekt czystej ekspozycji i dlaczego ma dla marketerów znaczenie?
Klątwa wiedzy – czyli zabójca skutecznej komunikacji marketingowej
Siła lojalności klientów
RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?
Sztuka odkrywania potrzeb klientów
Nastroje konsumenckie w czasach koronakryzysu
Jak heurystyki wpływają na decyzje zakupowe?
O konsumentach
Nieświadome procesy i skróty myślowe, jakie stosujemy jako konsumenci, prowadzą nas często do podejmowania nieracjonalnych decyzji zakupowych.
Wyniki badań sugerują, że nawet 95% decyzji zakupowych podejmowanych jest na skutek nieświadomych procesów.
Nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo heurystyki wpływają na nasze decyzje zakupowe, pozwalając nam na dokonywanie ocen na skróty i podejmowanie decyzji szybko i bez większego namysłu.
Jednocześnie, korzystając z naszej tendencji do podejmowania decyzji na skróty, marketerzy tworzą kampanie reklamowe, które są skonstruowane w taki sposób, aby przekonać nas do zakupów, korzystając z naszych skrótów myślowych i błędów poznawczych.
- Skróty myślowe i nieświadome procesy mają znaczny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.
- Heurystyki mogą prowadzić do podejmowania błędnych decyzji.
- Marketerzy wykorzystują skróty myślowe konsumentów, aby przekonać ich do zakupów.
Zapraszamy do słuchania odcinków naszego podcastu dedykowanych konsumentom na zakupach.
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów