
WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - O strategii marketingowej
#159
Strategia marketingowa – kiedy ją aktualizować, a kiedy trzymać się kursu?
19.03.2025
36:30

#143
Strategia marketingowa – na co uważać przy jej projektowaniu?
17.07.2024
52:49

#142
Strategia marketingowa – jaką da Ci przewagę?
10.07.2024
1:00:29

#131
Strategia marketingowa – jak długo jest ważna?
17.05.2023
24:14

#126
Jak efektywnie wdrożyć strategię marketingową?
20.03.2023
40:05

#124
Repozycjonowanie marki: kiedy trzeba się zdecydować na zmianę?
06.03.2023
25:14

#123
Siedem sposobów pozycjonowania marki
27.02.2023
31:33

#121
Najbardziej popularne strategie pozycjonowania marek
06.02.2023
34:05

#119
Czy mniej marek w portfolio może oznaczać więcej pieniędzy w Twoim portfelu?
23.01.2023
27:37

#113
Budowanie marki czy aktywacja sprzedaży – na co postawić i w jakich proporcjach?
21.11.2022
41:05

#110
Czym jest pivot w marketingu i jak się do niego przygotować?
26.09.2022
38:13

#109
Trzy rzeczy, które musisz wiedzieć o składaniu obietnicy marki
19.09.2022
37:17

#108
Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?
29.08.2022
39:53

#106
Jakie korzyści daje opracowana strategia marketingowa?
01.08.2022
39:22

#105
Czym jest strategia marketingowa i z jakich elementów się składa?
25.07.2022
38:32

#104
Kto jest konkurencją Twojej marki, a kto nie?
23.06.2022
26:23

#100
Jak rozwinąć agencję reklamową dzięki opracowaniu strategii marketingowej? Wywiad z CEO Studio Kreacja Przemysławem Bazanowskim
04.05.2022
1:20:00

#98
Jak strategia marketingowa pomaga rozwijać firmę w Niemczech? Wywiad z Paulą Chudy i Jackiem Chloupkiem właścicielami marki Hevelio GmbH
22.04.2022
1:04:05

#93
Jak wdrażać strategię marketingową w międzynarodowej firmie? – Wywiad z Piotrem Ząbeckim – CMO HR XPERIENCE GROUP
17.03.2022
44:20

#81
Sześć powodów, dla których twoja marka potrzebuje konkurencji
15.11.2021
30:56

#79
10 rzeczy, o których należy pamiętać podczas wdrażania strategii marketingowej
03.11.2021
26:28

#70
Czego boją się decydenci podczas wdrażania strategii marketingowej? Wywiad z Fabianem Romańczykiem CEO ClickLeaders
16.06.2021
43:51

#65
Strategiczny system vs działanie na spontanie
09.04.2021
27:17

#62
Jak strategia marketingowa może pomóc rozwinąć usługi agencji reklamowej? Wywiad z Piotrem Chmielewskim
16.02.2021
51:09

#61
Marka całkiem osobista – wywiad z Maciejem Kautzem
10.02.2021
01:10:27

#59
Ile czasu potrzebujesz na opracowanie strategii marketingowej oraz jej egzekucję?
02.02.2021
24:41

#58
Kiedy opracować strategię marketingową?
28.01.2021
33:52

#51
Ile kosztuje brak strategii marketingowej? Wywiad z Radkiem Ślężakiem
21.10.2020
39:59

#42
RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?
25.08.2020
23:59

#37
Jakie korzyści daje marka?
26.05.2020
27:44

#23
Ile procent polskich firm posiada strategię marketingową?
25.02.2020
12:38


O strategii marketingowej
Prawidłowo opracowana strategia marketingowa to kluczowy element sukcesu marki, ponieważ:
- Pomaga w uzyskaniu unikalnego i skutecznego pozycjonowania marki w umysłach grupy docelowej, co zwiększa jej rozpoznawalność i wartość.
- Określa konkretne cele i cele biznesowe, co umożliwia skuteczne planowanie działań marketingowych.
- Umożliwia lepsze dopasowanie działań komunikacyjnych do potrzeb i preferencji grupy docelowej, co zwiększa efektywność działań marketingowych.
- Zapewnia spójność i jednolitość działań marketingowych, co buduje zaufanie i lojalność klientów.
- Pomaga w zwiększeniu sprzedaży i wartości postrzeganej marki, co przekłada się na zwiększenie zysków i rozwoju biznesu.
Decydując się na opracowanie strategii marketingowej, właściciele biznesu mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów i skuteczniej działać na rynku, co przyczynia się do zwiększenia konkurencyjności i sukcesu marki.
Natomiast ignorowanie potrzeby opracowania strategii marketingowej może prowadzić do nieefektywnych działań, zmniejszenia zysków i utraty pozycji na rynku.
Zapraszamy do słuchania odcinków naszego podcastu dedykowanych strategii marketingowej.

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC