„POLSKI BIZNES W KOMUNIKACJI SPOŁECZNOŚCIOWEJ”

RAPORT DOTYCZĄCY WYKORZYSTANIA
MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH

Fenomen Facebook’a to nie tylko wynik fascynacji możliwościami oddziaływania wizerunkowego przedsiębiorstw, to nie tylko chwilowa moda, to również nowoczesne narzędzie do zarabiania pieniędzy. Jak pokazały badania przeprowadzone przez Deloitte:

„Dzięki działalności Facebooka i firm z nim powiązanych, 27 państw należących do UE oraz Szwajcaria zarobiły 15,3 mld EUR. W Polsce, biorąc pod uwagę proporcje PKB oraz poziom popularności Facebook’a kwotę tę można szacować na około 150-200 mln EUR rocznie.”

Social media marketing

Dzięki możliwości spersonalizowanego wyboru adresata reklamy, Facebook staje się coraz większą alternatywą dla Google. Fakt ten wynika z tego, że w przypadku FB kampania marketingowe są adresowane do bardzo konkretnych osób. Jesteśmy w stanie określić szczegółowy profil konsumenta. W dotychczasowej komunikacji biznesowej firmy były zmuszone reklamować się masowo, licząc na odzew nielicznych.

Więcej informacji w raporcie PDF do pobrania

Social media revolution 2012

 

„Social Media to największy przełom technologiczny od czasu odkrycia prasy drukarskiej”
David Meerman Scott

 

Social media marketing

Pierwszy raz w historii przełamany został monopol na medialną promocję dużych telewizji, dzienników, gazet na rzecz narzędzi, które zrodziły się wraz z powstaniem web 2.0 oraz sales 2.0 i w końcu marketingu 3.0. Pierwszy raz w historii przedsiębiorcy z sektora MIS są w stanie zaistnieć medialnie bez ponoszenia gigantycznych kosztów tradycyjnych kampanii reklamowych. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu powyższych narzędzi, przedsiębiorstwa są w stanie nawiązać bardzo bliski kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. To pierwszy, bezprecedensowy moment w historii, w którym można w tani oraz szybki sposób wykreować markę, zdobywać nowych i oddanych klientów oraz badać ich potrzeby.

 

Więcej informacji w artykule PDF do pobrania

 

SOCIAL MEDIA MARKETING
Gdyby Facebook był krajem, byłby trzecim najludniejszym Państwem na świecie – z 800 mln mieszkańców

 

social media marketing

1. Dlaczego społeczność internetowa jest najlepszą grupą fokusową?

2. Jak social media podnoszą jakość obsługi klienta Twojej firmy czy instytucji?

3. Jakie są najczęstsze przyczyny porażki obecności w mediach społecznościowych?

 

Więcej informacji w artykule PDF do pobrania

 

SOCIAL MEDIA MARKETING

wzrost social - Social Media Marketing

1. Jak współczesny marketing ulega przekształceniu dzięki nowym narzędziom?

2. Jak zarządzać firmowym profilem na Facebook’u, by stać się beneficjentem wszystkich jego zalet?

3. Jakie są najczęstsze przyczyny porażki obecności w mediach społecznościowych?

 

Więcej informacji w artykule PDF do pobrania

 


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  5. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  6. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - Social Media Marketing

Strateg marketingowy

Mariusz Łodyga to doświadczony strateg marketingowy i założyciel marki Premium Consulting. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie i przeprowadził już ponad 300 projektów doradczych i szkoleniowych. Współpracuje z renomowanymi markami, takimi jak Allegro, Santander, Aviva, Orange, Warta S.A. itd. Jego celem jest wprowadzenie klientów na Wyższy Poziom Marketingu i pomaganie im w osiąganiu strategicznych celów.