Sprzedaż w internecieSkuteczna sprzedaż! Wszyscy przedsiębiorcy marzą o sytuacji, w której ich produkty są „kupowane”, w każdych kanałach. Czy jednak każdy produkt nadaje się do sprzedaży w internecie? Zastanawiamy się w czasie dzisiejszej rozmowy, czy internet jest kanałem sprzedaży dla każdego?

Jakie czynniki wpływają na decyzje konsumentów w sieci? Czy nasze strony są odpowiednio przygotowane do sprzedaży? Czy emitowana treść jest zrozumiała dla potencjalnych klientów?

 

MÓWIMY O:

  • Jak wykorzystać stronę internetową w relacjach B2B i B2C?
  • Kiedy tradycyjne działania w świecie offline można zastąpić działaniami online?
  • Możliwości i ograniczenia internetu na przykładzie usług finansowych.
  • Jak wartość produktów i usług wpływa na możliwości sprzedaży offline?
  • Czy na skuteczność sprzedaży online wpływa docelowa grupa (np. wiekowa)?
  • Kiedy strona internetowa nie może zastąpić tradycyjnej sprzedaży offline?
  • Jak wspierać sprzedaż przez internet kontaktem bezpośrednim lub telefonicznym?

PODSUMOWANIE:

  • Twoja strona może sprzedawać proste, pudełkowe produkty, o ile nie wymagają bezpośredniego kontaktu i nawiązania relacji.
  • Nie każdą usługę i nie każdy produkt można sprzedać przez internet, ale w każdym przypadku można wykorzystać stronę WWW jako potwierdzenie profesjonalizmu, narzędzie budowania marki/wizerunku.
  • Internet nie wystarczy do budowy relacji z klientami/kadrą menedżerską starszej daty – odbiorcy z tej grupy są przyzwyczajeni do bezpośredniej rozmowy/nawiązywania relacji offline. 

W rozmowie udział wzięli: Przemek Bazanowski (CEO Studio Kreacja, Dyrektor Kreatywny w Premium Consulting), Mikołaj Szczepaniak (CEO SEOdot, Dyrektor ds. SEO/SEM w Premium Consulting), Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting).


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Dyrektor marketingu na godziny
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  5. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  6. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  7. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - Czy można zwiększać sprzedaż skuteczniej niż dotychczas? Wykorzystanie internetu w sprzedaży

Strateg marketingowy

Mariusz Łodyga to doświadczony strateg marketingowy i założyciel marki Premium Consulting. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie i przeprowadził już ponad 300 projektów doradczych i szkoleniowych. Współpracuje z renomowanymi markami, takimi jak Allegro, Santander, Aviva, Orange, Warta S.A. itd. Jego celem jest wprowadzenie klientów na Wyższy Poziom Marketingu i pomaganie im w osiąganiu strategicznych celów.