No i stało się, „long tail” załatwił publikację mojej opinii w Bloomberg Businessweek. Rozmawialiśmy o tym czy algorytmy piszące treści marketingowe mają swoją przyszłość. Polecam przeczytać cały artykuł. Daje do myślenia:)
Komu zaufamy w kwestii treści? Czy algorytm przekona nas do zakupu?
Jarosław Marczuk z Bloomberg Businessweek napisał artykuł „Maszyny nie potrzebują natchnienia”. Jest to ciekawy tekst o przyszłości marketingu treści. O tym jak bardzo zmieni się sposób tworzenia treści i jak może to wpłynąć na jej formę. O roli algorytmów oraz o moim na ten temat zdaniu.
Kluczem do wywierania wpływu i sukcesu marketingu treści jest reputacja źródła
„– W odbiorze treści kluczowa jest autentyczność i wiarygodność autora informacji. Dlatego ciężko mi sobie wyobrazić, żebym podejmował życiowo ważne lub istotne biznesowo decyzje na podstawie danych dostarczanych i przetwarzanych wyłącznie przez algorytmy komputerowe – mówi Mariusz Łodyga, dyrektor firmy konsultingowej Premium Consulting.
– O ile nie ma znaczenia czy to człowiek czy algorytm sporządza notatki na temat prognozy pogody to w przypadku choćby inwestowania prędzej zaufam radzie eksperta z długoletnim doświadczeniem w tej dziedzinie niż programowi komputerowemu – dodaje Łodyga.”
A jakie jest Państwa zdanie? Zaufacie bardziej tekstowi napisanemu przez prawdziwego człowieka, którey jest ekspertem w swojej dziedzinie czy algorytmowi?
Jakie będzie zastosowanie automatyzacji w tworzeniu treści marketingowej
Odpowiedź znajduje się w numerze 34/2013. Polecam.
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.pl