No i stało się, „long tail” załatwił publikację mojej opinii w Bloomberg Businessweek. Rozmawialiśmy o tym czy algorytmy piszące treści marketingowe mają swoją przyszłość. Polecam przeczytać cały artykuł. Daje do myślenia:)

Komu zaufamy w kwestii treści? Czy algorytm przekona nas do zakupu?

Jarosław Marczuk z Bloomberg Businessweek napisał artykuł „Maszyny nie potrzebują natchnienia”. Jest to ciekawy tekst o przyszłości marketingu treści. O tym jak bardzo zmieni się sposób tworzenia treści i jak może to wpłynąć na jej formę. O roli algorytmów oraz o moim na ten temat zdaniu.

Kluczem do wywierania wpływu i sukcesu marketingu treści jest reputacja źródła

„– W odbiorze treści kluczowa jest autentyczność i wiarygodność autora informacji. Dlatego ciężko mi sobie wyobrazić, żebym podejmował życiowo ważne lub istotne biznesowo decyzje na podstawie danych dostarczanych i przetwarzanych wyłącznie przez algorytmy komputerowe – mówi Mariusz Łodyga, dyrektor firmy konsultingowej Premium Consulting.

– O ile nie ma znaczenia czy to człowiek czy algorytm sporządza notatki na temat prognozy pogody to w przypadku choćby inwestowania prędzej zaufam radzie eksperta z długoletnim doświadczeniem w tej dziedzinie niż programowi komputerowemu – dodaje Łodyga.”

A jakie jest Państwa zdanie? Zaufacie bardziej tekstowi napisanemu przez prawdziwego człowieka, którey jest ekspertem w swojej dziedzinie czy algorytmowi?

Jakie będzie zastosowanie automatyzacji w tworzeniu treści marketingowej

Odpowiedź znajduje się w numerze 34/2013. Polecam.


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  5. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  6. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - Bloomberg Businessweek Polska o marketingu treści, algortymach i moja na ten temat opinia.

Strateg marketingowy

Mariusz Łodyga to doświadczony strateg marketingowy i założyciel marki Premium Consulting. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie i przeprowadził już ponad 300 projektów doradczych i szkoleniowych. Współpracuje z renomowanymi markami, takimi jak Allegro, Santander, Aviva, Orange, Warta S.A. itd. Jego celem jest wprowadzenie klientów na Wyższy Poziom Marketingu i pomaganie im w osiąganiu strategicznych celów.