W ostatni weekend miałem przyjemność prowadzić szkolenie dla właścicieli biur nieruchomości z zakresu „Efektywny marketing biura nieruchomości”. W ramach prowadzonego szkolenia poruszane były tematy związane z:

  1. Branding Biura Nieruchomości

    • Czym dokładnie jest branding i po co z niego korzystać?
    • Diagnoza marki – czyli marka z punktu widzenia klienta.
    • Opowieści marek – idea marketingu narracyjnego.
    • Budowanie wizerunku – zarządzanie marką i kreowanie jej osobowości.
  2. E-mail marketing – planowanie, tworzenie i analizowanie kampanii e-mail marketingowych.Strategia mailingowa – wybór grupy docelowej i ich segmentowanie, określenie celu oraz kalendarza wysyłek 

    • Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki – elementy tworzące idealny mailing.
    • Pola: Temat i nadawca – jakie one mają znaczenie?
    • Badanie efektywności – docieralności i klikalności, czyli jak interpretować kluczowe wskaźniki?
    • Jaką wybrać platformę?
  3. Copywriting – Jak jedno słowo potrafi wpłynąć na skuteczność marketingową tekstu? 

    • Jaki jest cel copywritingu?
    • Wywieranie wpływu, NLP, perswazja i argumentacja.
    • Jak wyeksponować unikalność swojej oferty?
    • Tytuł, lead, zakończenie – składowe, których nie może zabraknąć.
    • Podstawy budowy tekstu sprzedającego – jakich błędów unikać?
    • Czym są słowa kluczowe, meta tagi i jak je wykorzystywać?
  4. Co  robią nasi klienci na naszych stronach WWW

    • Marketing Automation – jak działa i co nam daje?
    • Monitoring zachowania kontaktów w Internecie.
    • Analizowanie danych.
    • Optymalizacja stron www pod kątem SEO (wyszukiwarki).

Efektywny marketing biura nieruchmości

Wymiana spostrzeżeń, informacji oraz refleksja dotycząca konieczności wprowadzania zmian była bardzo silna wśród uczestników.

Ze swej strony serdecznie dziękuję za bardzo ciepłe i aktywne przyjęcie reprezentantom biur:

REJ Nieruchomości, Nieruchomości nr 1, Westhaus, I.M.I. Nieruchomości, BON Adomis, PATIO Nieruchomości, Altum Invest, DOM PLUS, Zawieja Nieruchomości, Adila Kompleksowa Obsługa Nieruchomości, Pro Lokum i innym.


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Dyrektor marketingu na godziny
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  5. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  6. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  7. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - Efektywny marketing biura nieruchomości - Poznań 2013

Strateg marketingowy

Mariusz Łodyga to doświadczony strateg marketingowy i założyciel marki Premium Consulting. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie i przeprowadził już ponad 300 projektów doradczych i szkoleniowych. Współpracuje z renomowanymi markami, takimi jak Allegro, Santander, Aviva, Orange, Warta S.A. itd. Jego celem jest wprowadzenie klientów na Wyższy Poziom Marketingu i pomaganie im w osiąganiu strategicznych celów.