Trzy kluczowe pytania dotyczące efektywności marketingowej Powiatowego Urzędu Pracy
Chciałbym teraz podzielić się z Tobą paroma spostrzeżeniami na temat komunikacji w biznesie (tak, tak — choć to może wydawać się sprzeczne z Twoimi przekonaniami, urząd też jest osadzony w biznesie, tylko finansowanie ma inaczej uregulowane), które mam po zrealizowaniu niemal 140 projektów doradczo-szkoleniowych zarówno z segmentem publicznym, jak i prywatnym. Dlaczego? Bo człowiek jest tym, co je (tu niektórzy mogą ze mną polemizować) i komunikuje. Wiem, że to bardzo prowokacyjnie brzmiące zdanie, chciałbym jednak, byś przez moment się zastanowił i odpowiedział sobie na poniższe pytania:
Jeśli udzieliłeś odpowiedzi twierdzącej na pierwsze pytanie, musisz wiedzieć, że dziś nasi konsumenci, którzy nas rekomendują do współpracy, stanowią aż 85 % wagi w decyzji zakupowej. Czy zatem możemy ignorować rzeszę osób, które o nas mówią? Oczywiście, że nie. Co z tym zrobić?
Odpowiedź na to pytanie o marketing w urzędzie znajdziecie w artykule do pobrania. [Tutaj]
Siedem grzechów głównych Urzędów Pracy w komunikacji z pracodawcami i biznesem
Dlaczego na pierwszym miejscu wymieniam „brak świadomości, że PUP to instytucja, która również sprzedaje”?? Dlatego, że jeszcze nikomu nie udało się nic sprzedać, gdy nie wiedział, że musi to zrobić. A czy urząd „sprzedaje”? Jasne, że tak. Słowo sprzedaż w przypadku PUP rozumiemy jako „konieczność nawiązania relacji z partnerami rynku pracy, pozyskanie ich do współpracy”. Czy PUP zatem sprzedaje? Tak! Z tą różnicą, że finansowanie ma z innego źródła, niemniej „produkty” PUP muszą znaleźć klientów.
Więcej grzechów w artykule do pobrania. [Tutaj]
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.pl