WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - Wyzwania marek
#145
Start nowej marki – co może pójść nie tak?
31.07.2024
1:32:35
#144
Micromanagement – jakie niesie problemy w zarządzaniu marketingiem?
24.07.2024
56:25
#140
Prawa marketingu, których nie opłaca się łamać
19.09.2023
36:52
#138
Jak wywołać nawyk ponownych zakupów?
11.09.2023
42:50
#137
Kluczowe kompetencje w dziale marketingu – jakie powinny być?
11.09.2023
40:55
#136
Marketer idealny – czy istnieje i jak go znaleźć?
11.09.2023
30:30
#135
Kiedy i dlaczego warto zwolnić dział marketingu?
11.09.2023
30:43
#134
Dlaczego klienci nie ufają Twojej marce?
11.09.2023
31:43
#133
Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
01.08.2023
58:50
#132
Czy jeden kanał marketingowy Ci wystarczy?
14.06.2023
32:29
#131
Strategia marketingowa – jak długo jest ważna?
17.05.2023
24:14
#130
Trzy typy dyrektorów marketingu. Którego warto zatrudnić?
10.05.2023
26:20
#129
Trzy marketingowe mity, które szkodzą twojej marce
26.04.2023
35:52
#128
Marketingowa zasada 95-5: poznaj ją, by lepiej zrozumieć marketing
12.04.2023
31:54
#127
Błędy poznawcze, które sabotują Twoją markę
03.04.2023
36:57
#126
Jak efektywnie wdrożyć strategię marketingową?
20.03.2023
40:05
#125
Pięć kroków do marki kochanej przez klientów
14.03.2023
25:52
#124
Repozycjonowanie marki: kiedy trzeba się zdecydować na zmianę?
06.03.2023
25:14
#123
Siedem sposobów pozycjonowania marki
27.02.2023
31:33
#122
Jak efektywnie zarządzać marką?
20.02.2023
35:10
#120
Sztuczna inteligencja – ChatGPT – szansa czy zagrożenie dla Twojego biznesu?
30.01.2023
1:03:23
#119
Czy mniej marek w portfolio może oznaczać więcej pieniędzy w Twoim portfelu?
23.01.2023
27:37
#116
Marketingowa piramida sukcesu – kluczowy strategiczny proces
19.12.2022
56:13
#115
Jak duży powinien być budżet marketingowy?
12.12.2022
54:34
#113
Budowanie marki czy aktywacja sprzedaży – na co postawić i w jakich proporcjach?
21.11.2022
41:05
#112
Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon
07.11.2022
1:37:53
#111
Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group
03.10.2022
55:56
#110
Czym jest pivot w marketingu i jak się do niego przygotować?
26.09.2022
38:13
#103
Dlaczego marketing potrzebuje odpowiednich procesów i co powoduje ich brak?
06.06.2022
43:55
#101
Co się dzieje, gdy w biznesie zastępujesz jakość ilością, a rzetelną wiedzę opartą na badaniach wiarą w „jakoś to będzie” – czyli pułapki negatywnej biznesowej kompensacji
09.05.2022
38:29
#99
Jak marki mogą lojalizować klientów?
26.04.2022
25:17
#95
Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy, których nie chcesz do siebie zapraszać
28.03.2022
31:39
#94
Jak angażując zmysły klientów robić lepszy marketing?
22.03.2022
56:19
#92
Jak zaślepia nas skupienie – czyli na co marketerzy muszą uważać, gdy uparcie dążą do celu?
14.03.2022
44:19
#91
Czy warto korzystać z zewnętrznych konsultantów marketingowych? – wywiad z CEO marki Translax – Rafałem Kwiatkowskim
10.03.2022
32:41
#89
Czym jest efekt czystej ekspozycji i dlaczego ma dla marketerów znaczenie?
21.02.2022
24:50
#88
Czym jest trial marki i dlaczego marka powinna go mieć?
14.02.2022
36:51
#87
Najdziwniejsze pomysły na produkty i usługi, które ostatnio przykuły naszą uwagę
07.02.2022
40:15
#86
Kto wywiera największą presję na dyrektora marketingu?
31.01.2022
39:46
#85
Ile zarabia dyrektor marketingu i dlaczego tak dobrze?
24.01.2022
32:59
#84
Jak rozpoznać tworzenie negatywnego silosowego podziału w twojej firmie?
17.01.2022
51:54
#83
Klątwa wiedzy – czyli zabójca skutecznej komunikacji marketingowej
29.11.2021
42:05
#82
9 oznak wskazujących, że marketer powinien odejść z pracy
22.11.2021
42:33
#81
Sześć powodów, dla których twoja marka potrzebuje konkurencji
15.11.2021
30:56
#79
10 rzeczy, o których należy pamiętać podczas wdrażania strategii marketingowej
03.11.2021
26:28
#78
Cztery strategiczne błędy, które mogą pogrążyć Twoją markę
25.10.2021
23:10
#77
Jakie ryzyka i kary czekają na nowe marki wchodzące na rynek?
29.09.2021
30:04
#76
10 praw Murphy’ego w marketingu, o które można się potknąć
17.09.2021
40:29
#74
Czy przywództwo i jego jakość ma znaczenie w zarządzaniu marką?
26.08.2021
1:04:42
#72
Atrybucja w marketingu, czyli kto strzela gole?
30.06.2021
32:26
#70
Czego boją się decydenci podczas wdrażania strategii marketingowej? Wywiad z Fabianem Romańczykiem CEO ClickLeaders
16.06.2021
43:51
#69
Brand manager – kim jest i jaka jest jego rola?
10.06.2021
23:49
#68
W co inwestować, by biznesowe wzrosty notować?
25.05.2021
32:37
#67
Po co marketerom badania marketingowe?
05.05.2021
23:33
#66
Czym jest marketingowa luka strategiczna i jak sobie z nią radzić?
22.04.2021
23:36
#65
Strategiczny system vs działanie na spontanie
09.04.2021
27:17
#64
Jak i z czego rezygnować, by zyskiwać w biznesie przewagę?
30.03.2021
23:41
#63
Czym są dystynktywne zasoby marki i dlaczego warto je opracować?
24.02.2021
19:56
#61
Marka całkiem osobista – wywiad z Maciejem Kautzem
10.02.2021
01:10:27
#60
Czym jest kultura biznesowa i jakie jej elementy wpływają na wyniki firmy?
05.02.2021
34:32
#59
Ile czasu potrzebujesz na opracowanie strategii marketingowej oraz jej egzekucję?
02.02.2021
24:41
#58
Kiedy opracować strategię marketingową?
28.01.2021
33:52
#56
Jaka jest rola marketingu?
23.12.2020
23:19
#55
Ile trzeba wydać pieniędzy, aby zbudować silną markę?
17.12.2020
27:59
#54
Jak dobrze wybrać agencję do współpracy?
11.12.2020
33:53
#53
Jak stworzyć nazwę nowej firmy lub marki?
19.11.2020
30:05
#52
Ile osób powinien liczyć zespół marketingowy?
04.11.2020
26:58
#51
Ile kosztuje brak strategii marketingowej? Wywiad z Radkiem Ślężakiem
21.10.2020
39:59
#50
Jak dzięki strategii marketingowej zwiększać wyniki biznesowe? Wywiad z Mateuszem Kuchcińskim
08.10.2020
53:42
#48
Jak zarabiać na wiedzy eksperckiej? Wywiad z Igorem Podgórskim
30.09.2020
50:29
#47
Jak szybko skalować biznes? – wywiad z CEO Fly On The Cloud Piotrem Wieczorkiem
21.09.2020
37:50
#45
Na co należy uważać organizując wydarzenia online? Wywiad z CEO Studio306.live Piotrem Królem.
02.09.2020
53:55
#44
Jak mierzyć lojalność klientów?
01.09.2020
17:19
#41
Jak dziś zaczęlibyśmy biznes od nowa?
20.08.2020
51:02
#38
Czym jest wartość postrzegana?
03.06.2020
26:39
#36
3 rekomendacje na wzmocnienie marki podczas kryzysu
27.04.2020
40:33
#35
Jak długo potrwa kryzys?
18.04.2020
38:06
#34
Nastroje konsumenckie w czasach koronakryzysu
05.04.2020
33:46
#33
Czy w kryzysie należy ciąć wydatki reklamowe?
26.03.2020
29:19
#31
Jak koronakryzys wpływa na duży biznes – wywiad z Michałem Leszkiem właścielem marki Kruger Matz i Rebel
21.03.2020
1:14:44
#30
Jak ustabilizować biznes w czasie kryzysu?
17.03.2020
20:54
#29
Czy pandemia zabije nasze biznesy?
16.03.2020
32:32
#27
Biznes w czasach zarazy – jak koronawirus zakaża firmy
10.03.2020
35:20
#24
Dlaczego ludzie od nas kupują?
27.02.2020
15:13
#22
Co po cichu zabija zyski Twojego biznesu?
19.02.2020
10:57
#21
Jak działa kontrowersja w marketingu – kto może się nią posługiwać i na co trzeba uważać.
14.02.2020
10:14
#ak
zaprojektować slogan marki i hasło reklamowe, które sprzedają produkty i usługi?
10.09.2019
21:20
Wyzwania marek
Stworzenie silnej marki jest kluczowe dla każdego przedsiębiorcy, ponieważ przynosi wiele korzyści, takich jak:
- Wyższa wartość rynkowa: Silna marka przyciąga większą uwagę klientów i inwestorów, co prowadzi do wzrostu wartości rynkowej firmy.
- Konkurencyjność: Określenie wyrazistego pozycjonowania pozwala odróżnić swoją markę od konkurencji, co zwiększa konkurencyjność i szanse na zdobycie większego udziału w rynku.
- Wiarygodność: Silna marka zyskuje zaufanie klientów, co przekłada się na lojalność i długoterminowe relacje.
- Skuteczność działań marketingowych: Wyraziste pozycjonowanie ułatwia opracowanie skutecznej strategii marketingowej, która przyciąga potencjalnych klientów i zwiększa sprzedaż.
- Redukcja kosztów: Silna marka przyciąga więcej klientów, dzięki czemu koszty marketingowe mogą być obniżone, co prowadzi do większych zysków.
Podsumowując, stworzenie silnej marki wymaga określenia wyrazistego pozycjonowania oraz odpowiedniego ułożenia proporcji komunikacyjnych, aby efekty działań brand buildingowych oraz aktywujących sprzedaż wzajemnie się wspierały.
Zapraszamy do słuchania dcinków naszego podcastu dedykowanych marce.
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów