
PEŁNA LISTA ODCINKÓW
#159
Strategia marketingowa – kiedy ją aktualizować, a kiedy trzymać się kursu?
19.03.2025
36:30

#158
Marka osobista – Twoja szansa czy przekleństwo?
05.03.2025
41:40

#157
Marketing bez chaosu – zbuduj system, który napędza sprzedaż!
19.02.2025
23:45

#156
Skuteczna reklama – co naprawdę działa?
12.02.2025
26:14

#155
5 megatrendów marketingowych na 2025 rok – czy Twoja marka jest gotowa?
05.02.2025
34:34

#154
5 pułapek, które mogą zniszczyć Twój biznes
29.01.2025
37:12

#153
ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
23.01.2025
31:23

#152
Dlaczego nie domykasz transakcji B2B?
09.01.2025
32:10

#151
Dlaczego wydatki na marketing spadają?
30.12.2024
26:39

#150
4 kroki do budowy wartości marki
18.12.2024
42:44

#149
Czy skupienie na szybkich wynikach w marketingu zabija trwały sukces marki?
11.12.2024
28:54

#148
Efektywność i wydajność – klucze do skutecznego marketingu
04.12.2024
20:22

#147
Rebranding marki Jaguar – pogrzeb legendy czy nowe życie ikony?
26.11.2024
23:50

#146
Insighty konsumenckie – czyli jak zrozumieć lepiej swoich klientów?
07.08.2024
43:17

#145
Start nowej marki – co może pójść nie tak?
31.07.2024
1:32:35

#144
Micromanagement – jakie niesie problemy w zarządzaniu marketingiem?
24.07.2024
56:25

#143
Strategia marketingowa – na co uważać przy jej projektowaniu?
17.07.2024
52:49

#142
Strategia marketingowa – jaką da Ci przewagę?
10.07.2024
1:00:29

#141
Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
23.10.2023
1:12:34

#140
Prawa marketingu, których nie opłaca się łamać
19.09.2023
36:52

#139
Jak badania marketingowe mogą pomóc Twojej marce?
11.09.2023
34:07

#138
Jak wywołać nawyk ponownych zakupów?
11.09.2023
42:50

#137
Kluczowe kompetencje w dziale marketingu – jakie powinny być?
11.09.2023
40:55

#136
Marketer idealny – czy istnieje i jak go znaleźć?
11.09.2023
30:30

#135
Kiedy i dlaczego warto zwolnić dział marketingu?
11.09.2023
30:43

#134
Dlaczego klienci nie ufają Twojej marce?
11.09.2023
31:43

#133
Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
01.08.2023
58:50

#132
Czy jeden kanał marketingowy Ci wystarczy?
14.06.2023
32:29

#131
Strategia marketingowa – jak długo jest ważna?
17.05.2023
24:14

#130
Trzy typy dyrektorów marketingu. Którego warto zatrudnić?
10.05.2023
26:20

#129
Trzy marketingowe mity, które szkodzą twojej marce
26.04.2023
35:52

#128
Marketingowa zasada 95-5: poznaj ją, by lepiej zrozumieć marketing
12.04.2023
31:54

#127
Błędy poznawcze, które sabotują Twoją markę
03.04.2023
36:57

#126
Jak efektywnie wdrożyć strategię marketingową?
20.03.2023
40:05

#125
Pięć kroków do marki kochanej przez klientów
14.03.2023
25:52

#124
Repozycjonowanie marki: kiedy trzeba się zdecydować na zmianę?
06.03.2023
25:14

#123
Siedem sposobów pozycjonowania marki
27.02.2023
31:33

#122
Jak efektywnie zarządzać marką?
20.02.2023
35:10

#121
Najbardziej popularne strategie pozycjonowania marek
06.02.2023
34:05

#120
Sztuczna inteligencja – ChatGPT – szansa czy zagrożenie dla Twojego biznesu?
30.01.2023
1:03:23

#119
Czy mniej marek w portfolio może oznaczać więcej pieniędzy w Twoim portfelu?
23.01.2023
27:37

#118
Jakie rodzaje badań marketingowych może przeprowadzić Twoja marka?
09.01.2023
46:57

#117
Kiedy marka potrzebuje badań marketingowych?
02.01.2023
57:10

#116
Marketingowa piramida sukcesu – kluczowy strategiczny proces
19.12.2022
56:13

#115
Jak duży powinien być budżet marketingowy?
12.12.2022
54:34

#114
Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów
28.11.2022
1:14:18

#113
Budowanie marki czy aktywacja sprzedaży – na co postawić i w jakich proporcjach?
21.11.2022
41:05

#112
Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon
07.11.2022
1:37:53

#111
Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group
03.10.2022
55:56

#110
Czym jest pivot w marketingu i jak się do niego przygotować?
26.09.2022
38:13

#109
Trzy rzeczy, które musisz wiedzieć o składaniu obietnicy marki
19.09.2022
37:17

#108
Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?
29.08.2022
39:53

#107
Impulsywne zakupy – czym są i kto jest na nie narażony?
22.08.2022
29:18

#106
Jakie korzyści daje opracowana strategia marketingowa?
01.08.2022
39:22

#105
Czym jest strategia marketingowa i z jakich elementów się składa?
25.07.2022
38:32

#104
Kto jest konkurencją Twojej marki, a kto nie?
23.06.2022
26:23

#103
Dlaczego marketing potrzebuje odpowiednich procesów i co powoduje ich brak?
06.06.2022
43:55

#102
Jak działa pamięć klienta – czyli co zapamięta, a co zapomni klient na zakupach?
30.05.2022
35:45

#101
Co się dzieje, gdy w biznesie zastępujesz jakość ilością, a rzetelną wiedzę opartą na badaniach wiarą w „jakoś to będzie” – czyli pułapki negatywnej biznesowej kompensacji
09.05.2022
38:29

#100
Jak rozwinąć agencję reklamową dzięki opracowaniu strategii marketingowej? Wywiad z CEO Studio Kreacja Przemysławem Bazanowskim
04.05.2022
1:20:00

#99
Jak marki mogą lojalizować klientów?
26.04.2022
25:17

#98
Jak strategia marketingowa pomaga rozwijać firmę w Niemczech? Wywiad z Paulą Chudy i Jackiem Chloupkiem właścicielami marki Hevelio GmbH
22.04.2022
1:04:05

#97
Co utrudnia klientom wybór podczas zakupów?
11.04.2022
32:08

#96
Jak działa reklama na umysł klienta?
04.04.2022
29:16

#95
Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy, których nie chcesz do siebie zapraszać
28.03.2022
31:39

#94
Jak angażując zmysły klientów robić lepszy marketing?
22.03.2022
56:19

#93
Jak wdrażać strategię marketingową w międzynarodowej firmie? – Wywiad z Piotrem Ząbeckim – CMO HR XPERIENCE GROUP
17.03.2022
44:20

#92
Jak zaślepia nas skupienie – czyli na co marketerzy muszą uważać, gdy uparcie dążą do celu?
14.03.2022
44:19

#91
Czy warto korzystać z zewnętrznych konsultantów marketingowych? – wywiad z CEO marki Translax – Rafałem Kwiatkowskim
10.03.2022
32:41

#90
Jak podejmujemy decyzje – czyli czy istnieje dobry balans pomiędzy racjonalnością i emocjonalnością?
08.03.2022
34:19

#89
Czym jest efekt czystej ekspozycji i dlaczego ma dla marketerów znaczenie?
21.02.2022
24:50

#88
Czym jest trial marki i dlaczego marka powinna go mieć?
14.02.2022
36:51

#87
Najdziwniejsze pomysły na produkty i usługi, które ostatnio przykuły naszą uwagę
07.02.2022
40:15

#86
Kto wywiera największą presję na dyrektora marketingu?
31.01.2022
39:46

#85
Ile zarabia dyrektor marketingu i dlaczego tak dobrze?
24.01.2022
32:59

#84
Jak rozpoznać tworzenie negatywnego silosowego podziału w twojej firmie?
17.01.2022
51:54

#83
Klątwa wiedzy – czyli zabójca skutecznej komunikacji marketingowej
29.11.2021
42:05

#82
9 oznak wskazujących, że marketer powinien odejść z pracy
22.11.2021
42:33

#81
Sześć powodów, dla których twoja marka potrzebuje konkurencji
15.11.2021
30:56

#80
Pięć fantastycznych rzeczy, które dało nam 2 lata nagrywania podcastu – urodzinowy odcinek specjalny
08.11.2021
56:45

#79
10 rzeczy, o których należy pamiętać podczas wdrażania strategii marketingowej
03.11.2021
26:28

#78
Cztery strategiczne błędy, które mogą pogrążyć Twoją markę
25.10.2021
23:10

#77
Jakie ryzyka i kary czekają na nowe marki wchodzące na rynek?
29.09.2021
30:04

#76
10 praw Murphy’ego w marketingu, o które można się potknąć
17.09.2021
40:29

#75
Jak zbudować duży ekomersowy biznes – wyzwania i czynniki sukcesu – wywiad z Paweł Frieske CEO Reflect.pl
02.09.2021
1:01:17

#74
Czy przywództwo i jego jakość ma znaczenie w zarządzaniu marką?
26.08.2021
1:04:42

#73
Jak dobrze planować i realizować działania reklamowe w Google Ads? – wywiad z Łukaszem Chwiszczukiem
18.08.2021
45:38

#72
Atrybucja w marketingu, czyli kto strzela gole?
30.06.2021
32:26

#71
Jak wygląda praca konsultanta marketingowego? – Wywiad z Michałem Hamerą
23.06.2021
50:42

#70
Czego boją się decydenci podczas wdrażania strategii marketingowej? Wywiad z Fabianem Romańczykiem CEO ClickLeaders
16.06.2021
43:51

#69
Brand manager – kim jest i jaka jest jego rola?
10.06.2021
23:49

#68
W co inwestować, by biznesowe wzrosty notować?
25.05.2021
32:37

#67
Po co marketerom badania marketingowe?
05.05.2021
23:33

#66
Czym jest marketingowa luka strategiczna i jak sobie z nią radzić?
22.04.2021
23:36

#65
Strategiczny system vs działanie na spontanie
09.04.2021
27:17

#64
Jak i z czego rezygnować, by zyskiwać w biznesie przewagę?
30.03.2021
23:41

#63
Czym są dystynktywne zasoby marki i dlaczego warto je opracować?
24.02.2021
19:56

#62
Jak strategia marketingowa może pomóc rozwinąć usługi agencji reklamowej? Wywiad z Piotrem Chmielewskim
16.02.2021
51:09

#61
Marka całkiem osobista – wywiad z Maciejem Kautzem
10.02.2021
01:10:27

#60
Czym jest kultura biznesowa i jakie jej elementy wpływają na wyniki firmy?
05.02.2021
34:32

#59
Ile czasu potrzebujesz na opracowanie strategii marketingowej oraz jej egzekucję?
02.02.2021
24:41

#58
Kiedy opracować strategię marketingową?
28.01.2021
33:52

#57
Podsumowanie roku i plany na 2021
21.01.2021
01:02:49

#56
Jaka jest rola marketingu?
23.12.2020
23:19

#55
Ile trzeba wydać pieniędzy, aby zbudować silną markę?
17.12.2020
27:59

#54
Jak dobrze wybrać agencję do współpracy?
11.12.2020
33:53

#53
Jak stworzyć nazwę nowej firmy lub marki?
19.11.2020
30:05

#52
Ile osób powinien liczyć zespół marketingowy?
04.11.2020
26:58

#51
Ile kosztuje brak strategii marketingowej? Wywiad z Radkiem Ślężakiem
21.10.2020
39:59

#50
Jak dzięki strategii marketingowej zwiększać wyniki biznesowe? Wywiad z Mateuszem Kuchcińskim
08.10.2020
53:42

#49
Dlaczego agencja reklamowa potrzebuje kompetencji strategicznych? Wywiad z Filipem Lewandowskim z Social Tigers
06.10.2020
36:09

#48
Jak zarabiać na wiedzy eksperckiej? Wywiad z Igorem Podgórskim
30.09.2020
50:29

#47
Jak szybko skalować biznes? – wywiad z CEO Fly On The Cloud Piotrem Wieczorkiem
21.09.2020
37:50

#46
Storytelling jako strategiczne narzędzie komunikacji – wywiad z dr Moniką Górską
15.09.2020
53:45

#45
Na co należy uważać organizując wydarzenia online? Wywiad z CEO Studio306.live Piotrem Królem.
02.09.2020
53:55

#44
Jak mierzyć lojalność klientów?
01.09.2020
17:19

#43
Siła lojalności klientów
26.08.2020
27:37

#42
RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?
25.08.2020
23:59

#41
Jak dziś zaczęlibyśmy biznes od nowa?
20.08.2020
51:02

#40
Sztuka odkrywania potrzeb klientów
17.08.2020
28:58

#39
Jak działaliśmyw kryzysie? Plany na drugączęść 2020
12.08.2020
36:50

#38
Czym jest wartość postrzegana?
03.06.2020
26:39

#37
Jakie korzyści daje marka?
26.05.2020
27:44

#36
3 rekomendacje na wzmocnienie marki podczas kryzysu
27.04.2020
40:33

#35
Jak długo potrwa kryzys?
18.04.2020
38:06

#34
Nastroje konsumenckie w czasach koronakryzysu
05.04.2020
33:46

#33
Czy w kryzysie należy ciąć wydatki reklamowe?
26.03.2020
29:19

#32
Jak heurystyki wpływają na decyzje zakupowe?
23.03.2020
15:07

#31
Jak koronakryzys wpływa na duży biznes – wywiad z Michałem Leszkiem właścielem marki Kruger Matz i Rebel
21.03.2020
1:14:44

#30
Jak ustabilizować biznes w czasie kryzysu?
17.03.2020
20:54

#29
Czy pandemia zabije nasze biznesy?
16.03.2020
32:32

#28
Jak odnaleźć się w pracy zdalnej – plusy i minusy
12.03.2020
28:00

#27
Biznes w czasach zarazy – jak koronawirus zakaża firmy
10.03.2020
35:20

#26
4 Strategiczne Megatrendy Marketingowe na 2020 rok
05.03.2020
28:34

#25
Koronawirus – kto na nim straci, a kto zyska?
02.03.2020
45:22

#24
Dlaczego ludzie od nas kupują?
27.02.2020
15:13

#23
Ile procent polskich firm posiada strategię marketingową?
25.02.2020
12:38

#22
Co po cichu zabija zyski Twojego biznesu?
19.02.2020
10:57

#21
Jak działa kontrowersja w marketingu – kto może się nią posługiwać i na co trzeba uważać.
14.02.2020
10:14

#20
Marketingowe i biznesowe trendy 2020
05.02.2020
93:45

#19
Marketingowe Newsy Tygodnia – Avast sprzedawał dane o użytkownikach, koronawirus a gospodarka
03.02.2020
49:28

#18
Marketingowe Newsy Tygodnia – Hakowanie Tesli, wpływ Facebooka na gospodarkę w Europie
27.01.2020
30:39

#17
Marketingowe Newsy Tygodnia – przyszłość reklamy w Warszawie, Raport bezpieczeństwa e-mail 2020
20.01.2020
37:07

#16
Marketingowe Newsy Tygodnia – rekordowa kapitalizacja Tesli, błąd techniczny Facebooka
16.01.2020
49:30

#15
Marketingowe Newsy Tygodnia – premiera Wiedźmina i królewska oferta pracy
23.12.2019
37

#14
Marketingowe Newsy Tygodnia – wypożyczalnia choinek Volvo, Polacy chcą opakowań zwrotnych
16.12.2019
25:15

#13
Marketingowe Newsy Tygodnia – Escobar kontra Apple, prezydencka kandydatura Hołowni
09.12.2019
49 min

#12
Marketingowe Newsy Tygodnia – Black Friday odpowiedzialnie? Kupując smartfona pokaż twarz
03.12.2019
57:07

#11
Marketingowe Newsy Tygodnia – marketerzy w obliczu wyzwania, trendy Facebook na 2020
25.11.2019
49:49

#10
Marketingowe Newsy Tygodnia – koniec Cosmopolitan, Palyboy i Joy
19.11.2019
37:39

#9
Marketingowe Newsy Tygodnia – wyciek danych ze Spotify, przesłuchanie Marka Zuckerberga
28.10.2019
38:08

#8
Marketingowe Newsy Tygodnia – Jakie są najdroższe marki w 2019 roku?
21.10.2019
33

#7
Marketingowe Newsy Tygodnia – Wyższy Poziom Marketingu
14.10.2019
32:54

#6
Marketingowe Newsy Tygodnia – Wyższy Poziom Marketingu
07.10.2019
28:16

#5
Marketingowe Newsy Tygodnia – Wyższy Poziom Marketingu
30.09.2019
30:27

#4
Marketingowe Newsy Tygodnia – Wyższy Poziom Marketingu
23.09.2019
52:11

#3
Marketingowe Newsy Tygodnia – Wyższy Poziom Marketingu
19.09.2019
32

#2
Marketingowe Newsy Tygodnia – Wyższy Poziom Marketingu
17.09.2019
36:48

#1
Marketingowe Newsy Tygodnia – Wyższy Poziom Marketingu – Start sezonu
17.09.2019
45:04

#
Jak zaprojektować slogan marki i hasło reklamowe, które sprzedają produkty i usługi?
10.09.2019
21:20

#
Czy robot odbierze Ci pracę? Przyszłość usług – Mariusz Łodyga i Wojtek Ławniczak
26.06.2019
69:34
